Arxiu del blog

diumenge, 22 de novembre del 2015

Provant aportar aire amb un bufador

Segueixo investigant sobre com fer una bona aportació d'aire. Vaig aconseguir disposar d'un eixugador de mans ja que pensava que podia ser una bona opció.


La primera cosa a solucionar era eliminar l'aire calent. Tot i que l'aparell du l'esquema vaig anar a Internet i el fabricant té prou informació (https://www.youtube.com/watch?v=K1HB91rbhAA) per entendre'l. 

Vaig aprofitar per saber més coses dels eixugadors de cabell:




Un cop vaig treure la resistència va venir el moment de fer la prova...



...i va ser un fiasco !! En principi la idea no era dolenta però el motor no té força i és incapaç d'aportar aire amb prou pressió per inflar el dipòsit regulador i vèncer el pes del plom. Si hi connecto un tub directament sí que sona però no em serveix.

Encara que no hi posaré les fotos, també ho vaig provar amb un extractor de cuina re-aprofitat, obtenint uns resultats similars.

Hauré de seguir pensant com fer-ho!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada