Arxiu del blog

diumenge, 2 de març del 2014

El dipòsit regulador d'aire

Dubtava de si fer-lo o no. El projecte inicial era més simple però a mesura que va evolucionant me n'adono de la necessitat d'incorporar noves "funcionalitats" al petit orgue i que em serveixen d'assaig constructiu per més endavant. Cada nova peça és un nou repte i per això, el camí a seguir és el complicat.
Així que basant-me en els gràfics del llibre "Building a Small Organ" de Boeijenga Music Publications que vaig rebre, n'he fet una versió adaptada, tant en quant a mides com als materials: fusta de DM de 3 mm, contraplacat i hule de cuina. Una plantilla feta amb paper mil·limetrat m'ha ajudat a dibuixar les peces.














Com es pot apreciar, la cosa s'assembla. :-)

**/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/**

Aprofitant la compra del DM , també en vaig comprar del gruixut per fer proves amb la fressadora. Després d'uns quants intents fallits i després de fer-me un estri perquè surtin més o menys bé, podeu veure a continuació el procés, que per ser el primer cop, el dóno per força acceptable:





Es pot veure al cantó esquerre de la foto les primeres canals -desastroses- fetes amb la fresadora.


Finalitzades les 24 canals, emprovo l'altre teclat que tinc guardat per fer proves diverses i que potser faré servir per un altre orgue:



Seguiré fent soroll i pols. Us aniré informant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada