Arxiu del blog

diumenge, 16 d’octubre del 2016

Torna a sonar!!!!


Un cop instal·lat el secret és l'hora de tornar a muntar el teclat. A l'haver canviat les mides i la posició del secret caldrà ajustar tot el sistema de suspensió del teclat. És un moment ideal per assajar noves tècniques i m'he decidit per un mètode tradicional. Aquest sistema crec que em solucionarà els problemes d'alineació de les tecles que es torçaven amb els radis de bicicleta. Així que em decideixo a tallar un dels radis i convertir-lo en un ganxo i aprofitaré la part roscada com a sistema d'ajust final.

 -


La peça que els uneix és una tira de cuir que vaig comprar fa uns dies i retallada a mà. En venen de fetes (www.schmidringe.de entre 0,16€ i 0,30€ i les fan de diferents mides) , però m'estimo més fer-les jo mateix.


Els reenviaments els faig amb fil de soldadura.


Un escaire em serveix de patró, especialment per fer les distàncies entre forats el més semblant possible.



Ja en tenim 24!! i ara, a tallar i doblegar els radis:



Mostra de com quedarà la cosa...



Amb aquest estri (LIDL) és més senzill fer els forats!



I les primeres tecles penjades. Què fàcil!!!


Me n'adono que necessito uns gruixos per poder ajustar millor les tecles. Amb el cuir faig unes volanderes.



Quasi tot el teclat penjat. N'hi ha una que no la puc penjar: s'ha obert el ganxo de la vàlvula...upppsss..


Limito el moviment del teclat per la part del darrere.

Falta poc, avui ja he pogut tornar a molestar els veïns i la família amb el so de l'instrument. Espero poder posar-li la meva marca ben aviat; marca que ja tinc feta i us la presento:






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada